Jobbig dag

Aaaah jag är så jävla trött!!! Jag har inte sovit ordentligt på en hel vecka nu. Det känns jättejobbigt. Men men det löser sig nog.
I morse smsade Johanna mig och sa att hon var sjuk och det konstiga var att inatt när jag inte kunde sova så tänkte jag att hon var sjuk så att hon inte skulle komma till skolan. Vadå se in i framtiden? Haha! Idag var det en lång dag i skolan. Jag gick 9-15 och det var skitsegt. På lunchen så gick jag omkring i stan och letade praktikplats och det gick pissdåligt. Jag hatar detta!!! Antingen så tar de inte emot praktikelever eller så måste man komma från en speciell linje eller så är man för ung eller så är platsen upptagen just de veckorna som man ska ha sin praktik på. Jag blir så arg!!!

Aja imorgon ska jag träffa Frida innan skolan och så ska vi gå och prata med Syon Ann så att vi kan få lite hjälp. För detta funkar inte!

Mamma ringde sista lektionen och undrade om jag ville ta en fika. Så efter skolan så gick jag och mötte henne och vi gick och fikade på Dahls i Arkaden. Det var supergott och jag är fortfarande asmätt!

Nu är jag så sjukt trött så det blir att ta en kopp te och mysa under en mysig filt i soffan. Tänkte titta på Andra Avenyn med. Jag har börjat få feber också. Usch!

Looove Johanna!


Kommentarer
Postat av: freddi

ta hand om dig :D får ju inte bli utbränd flicka lilla :D

2009-01-28 @ 18:54:30
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0