It's all the same!

Igår orkade jag inte blogga något. Jag rörde inte datorn en för en sekund. Det enda jag gjorde var att ligga på soffan och titta på film. Okej, det var inte det enda jag gjorde för jag var i Alingsås och tog ett test mot TBC. Alla dessa läkarbesök man måste göra för att få åka. En sak är säker, jag kommer aldrig att vara rädd för läkare längre.
 Åter till vad som hände igår. När jag kom hem vid 9 så gick jag ut med älskade Ina. Vi tog en lång promenad till sjön. När vi kom hem tog jag mitt täcke och slängde mig på soffan för att titta på film. Men sjävklart somnade jag med en gång nästan. När jag vaknade flera timmar efter så var det dags att gå ut med hunden igen. Sen åt jag lunch framför tv såklart. Asså det är ingen idé att jag skriver mer om gårdagen för det hände verkligen inget annat. Joo föresten Sex and the City filmen kom i brevlådan så jag såg självklart på den. Superbra var den!!! Jag är nig den sista på jorden som itne har sett den än. Men nu står den i alla fall i min bokhylla så jag kan titta på den om och om igen.

Idag har inte dagen varit så soännande heller. Jag var ute med hunden igen och Johanna ringde. I eftermiddag kommer Carro hit för första gången. På fredag har vi våran årsdag och hon har ännu inte varit hemma hos mig än. Det är inte klokt!! Jag funderar på att göra någon god tårta eller nåt så att vi kan fira ikväll.

Nu måste jag dra! Ha de bra :)

Love Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0