Funderingar om nyårslöften

Jag har tänkt på dethär med nyårslöften. Har ni några sådana i år?
Mina löften är att träna mer och att plugga lite mer. Men det är ju samma gammla vanligt som man har varje år och som inte blir uppfyllda. Men det där med träningen komer ju faktikst att funka bra och pluggandet återstår att se. Men är det någon som har ett litet anourlunda nyårslöfte? Jag skulle vilja ha ett roligt som man blir atggad av att uppfylla. Då hade det varit mer som en utmaning som man måste klara.
ett ganska självklart nyårslöfte som jag skulle kunna ha är ju att inte fika så ofta. Men det måste jag tänka lite på först.

Nu ska jag nog ta en mysig och varm bubbelbad och bara slappna av och mysa till lite musik.

Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0