Freeeeeeeeeedag!!

Nu är det äntligen fredag! Igår kväll efter att jag hade pratat med Johanna så fick jag också såndär fjantig bacillskräck så mamma sa till mig att dricka något konstigt. Men enär jag hade druckit upp det så mådde jag dåligt av det. Så jag fick stanna hemma från skolan endå. Det var lite tråkigt eftersom att denna dagen verkade vara rätt rolig i skolan. Dessutom ville Carro träffa mig efter skolan. Men men det är sånt som händer.

Så idag blir det endast att vara hemma och att ha ont i magen. Hoppas att det går över snart. Just nu är jag så sjukt sugen på att sticka ut och springa. Men det är för kaaaaalt. Nästa söndag börjar dansen så då hoppas jag att mitt spring i benen försvinner lite.
Ikväll är det dock Lets DAnce på tv så efter att jag har tittat på det så kommer det att vara ännu värre.

I helgen är det verkligen helt dött så jag får se vad som händer. Jag känner för att gå på bio, ta en fika eller något men jag är pank så får se hur det blir med det.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0