First Schoolday!

Idag var det första dagen i skolan. Jag mötte som vanligt Johanna på centralen och vi gick till skolan tillsammans. När vi kom dit så fick vi träffa den nya killen Jonathan. Han verkar vara en trevlig prick även fast vi inte har snackat än :P Första lektionen hade vi estetisk verksamhet. Läraren va asgo så det var ju skönt men jag tycker faktiskt att det är lite onödigt med att sitta och rita. Det är ju inte precis något man behöver kunna. Aja lektionen var ju ganska rolig endå och vi fick rita av en kompis ansikte. Så jag ritade ett porträtt av Madeleine. Det blev jättefult så klart men det hon ritade på mig var riktigt fint. Det såg verkligen ut som jag och det kan jag ju säga att det gjorde inte den jag hade ritat. Haha!
 Jag blev snabbt trött eftersom att jag endast har sovit ungefär tre timmar inatt. Men jag får ta igen det denna natten istället. Jag och Johanna var helt flummiga hela dagen. VI skrattade verkligen hela tiden! Men ett gott skratt fölänger livet eller hur?

Vi fick våra scheman också! På onsdagar börjar jag kl 13.00 och jag är ledig på fredagar. Härligt va? Men de andra dagarna går jag 9-15 så de dagarna är ju lite jobbigare.
Efter skolan så gick jag och Johanna och åt middag på Jensens. Det var supergott fast lite onödigt att lägga ut pengar när vi igentligen inte behövde. När vi väl skulle gå till Italienskan så bestämmde vi oss för att inte göra det så vi gick till NK i stället. Så vi gick omkring där ett tag.
Vi funderar på att hoppa av italienskan så det blir nog inte många fler sådana lektioner.

Imorgon ska jag kanske sova över hemma hos Johanna så jag ska väl ringa henne om en stund :) Det ska bli trevligt!


Nu ska jag sova!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0