Det närmar sig med stormsteg!

Nu har drömmarna börjat komma. Jag har drömmt två nätter i rad om att jag har varit på en flygplats och är på väg att åka. Hela tiden är jag så läskigt nervös så att jag skakar massor och allt omkring mig snurrar. Det är verkligen läskigt. 
Det känns som att det bara var två månader sen som det var Maj när jag skickade iväg ansökningarna och gick på intervju. Men igentligen har ju hela sommaren gåttoch hela hösten också. Tiden går så sjukt fort! Tänk vad våren kommer att gå fort. Jag menar den går ju fort varje år och detta året har jag så mycket roligt att göra så det kommer gå i ultrafart. Rätt som det är så står jag där ute på Landvetter.
Häromdagen sa jag till mamma att jag vill att pappa ska köra mig till flygplatsen. Det känns väldigt viktigt för mig.

Nu måste jag äta :) Jag tänkte att jag skulle köra med att inte äta efter 19.00 eftersom att jag har så svårt att sova. Ojdå klockan är redan 18.13 då måste jag skynda mig! Jag vill ju a en kopp te också!



Johanna Mayer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0