Danssugen till 100!

Just nu är jag så sjukt sugen på att dansa. Kanske lite Tango eller Salsa? Det skulle vara så roligt att bara släppa loss lite. Jag har inte dansat på en månad nästan och det är en hel månad kvar. Den 1 Februari börjar det och det börjar stort! Det blir träning fem dagar i veckan och vissa dagar 3 timmar. Jag kommer att vara hemma väldigt sen varje kväll men det är det ju värt. Våren kommer att gå så himla fort och rätt som det är blir det sommarlov och snart åker jag iväg till USA. Denna våren kommer verkligen att bli lyckad!

Sitter och väntar på släkten som är ungefär 40 minuter försenad. Det betyder väl att jag inte får någon mat på ett tag heller. Seeegt! Hmm vad händer ikväll då? Det blir väl att slänga sig på soffan. Det har blivit rätt mycket slappande de senaste två veckorna men det behöver jag nog. Med tanke på att jag kommer att ha fullt upp när skolan börjar.

Nu får jag väl dra mig ifrån datan. Jag antar att släkten kan komma när som helst.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0