Bacillskräck!

Nu sitter jag hemma hos mamma. Jag skulle igentligen åkt hit i morgon men Knut kunde hämta mig så jag tänkte "Varför inte?". Mammas dator är fixad nu och det är så sjukt skönt. Nu kan jag äntligen ladda ner lite musik igen.

Morgonen var riktigt seg och det var jättenära att jag stannade kvar i sängen med syftet att ´ligga där hela dagen. Men jag drog mig upp och snart var jag i skolan. När jag väl var på centralen så köpte jag mig en Vaniljlatte. Men eftersom att jag är så trög på morgonen så råkade jag ta någon annans vanliga latte. Det är inte första gången det händer och jag blir alltid lika förbannad när jag känner lattesmaken. Jag vill ju ha vanilj!!! Haha!

Svenskalektionen gick fort och jag slutade kl 12. Handelslektionen var inställd så det blev en kort dag. Jag fick även reda på att jag ligger på ett VG i betyg. Det känns skönt!

Nu måste jag gå och lägga mig. Imorgon blir det nämligen en hel dag med Sex & Samlevnad. Haha det ska bli spännande! Det är väldigt många som är magsjuka nu så jag och Johanna övervägde att stanna hemma. Hon är nämligen väldigt rädd för att bli sjuk. Men vi bestämmde oss efter många om och men att vi skulle träffas som vanligt kl 8.30 i mittenmitten.

Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0