Ännu mer släktmiddag :)

Nu har denna dagen gått mot kvällen och ännu en släktmiddag har avverkats. Jag var ju hemma hos Lena & Odd och åt lunch. Jonathan var också där så jag satt och hjälpte honom med att bygga en sopbil av lego. Haha det var faktikst roligt. Han är verkligen en av de enda barnen jag gillar. Min syster hämtade i alla fall upp mig hemma hos Lena & Odd och så åkte vi hem till pappa. Pappa hade lagat sjukt god mat idag. Efter välklomtsdrinken fick vi lamm med potatisgratäng. Det var supergott! Jag som verkligen älskar lamm uppskattade dte mycket.
 Nu har hela familjen åkt hem och det är lugnt i stugan igen. På lördag blir det ännu en släktmiddag fast hemma hos Lena & Odd. Innan middagen ska vi åka skridskor på deras sjö. Mysigt va?

Nu ska jag som vanligt slappa till 100 %. Jag är dömätt så jag var tvungen att ta på mig mysbrallor och slänga mig på soffan. Ikväll kommer "13 snart 30" på tvn så jag tänkte faktikst titta på den även fast jag har sett den flera gånger än jag kan minnas.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0