4 Januari 2009

Idag är vi inne på våran fjärde dag detta året. Visst känns det bra att man har ett helt nytt år framför sig?

Igårkväll eller rättare sagt inatt när jag hade verit hemma en stund tog jag ett låångt bad i min bubbelpool. Det kan jag säga er att det var så längesen jag gjorde det så jag minns inte ens när. Jag tror att det var förra våren eller nåt. Efter det gick jag och la mig. Jag har sovit hela natten utan att vakna. Det var riktigt skönt. När jag vaknade gick jag ner till pappa som stod och höll på med en hummer så jag antar att det blir ganska fin middag. Nu måste jag göra mig i ordning för gästerna kommer klockan 13.00 och jag måste hem till Louise innan och hämta min väska.

Vi hörs senare! :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0