You can't play on broken strings!

Hej där denna fina nästan vårdag :D

I helgen har jag varit hemma hos mamma och hennes virusprogram på datorn hade gått ut så jag fick inte nadvända hennes dator. Men nu är jag äntligen hemma hos pappa. Efter alla dessa test och sprutor har jag överlevt alldeles utmärkt faktikst. I fredags tog jag ju ett test mot TBC och idag tog jag två sprutor. En i varje arm och jag är halvt förlamad nu. Fast det skulle jag tydligen bli så det är nog inte farligt hoppas jag.

Igår började min dans igen! Jag var sjukt nervös i början men i slutet släppte det. Efter dansen, vi dansde tango föresten. Efter tangon så satt jag och Carro och pratde med Pär om killar och sånt. Han sa att vi snart kommer att träffa den rätta och massa gulligt. Han är verkligen underbar! Är man deppig så räcker det att man tänker på honom så blir man jätteglad :D Misstro mig inte nu, han är typ 40 år gammal och har fru och ett barn i min ålder. Haha! Han är typ som min och Carros psykolog eller nåt. Superbra!
Jag fick ny dansskor igår också! Jaa hela dagen var super! Imorgon ska jag dansa Music Video Disco Dance och jag undrar hur det kommer att går. Men har ju dansat lite sådant innan så det ska nog inte bli några problem.

Nu måste jag verkligen börja ta tag i skolan igen! Jag bara glömmer allt hela tiden. Alla mina börcker är i skolan och jag kan inte öppna våra uppgifter på internet så jag kan inte göra mina läxor tills imon :( Jobbigt!


Nu ska jag ta och städa lite tror jag :) Och packa danskläderna till imorgon.


Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0