Vill ha vår nu!

Hej i stugan!

Det är massa snö ute. Usch säger jag bara! Ni som känner mig vet att jag hatar snö.

Idag har jag varit hel ensam hemma. Eller nästan ensam, hunden var ju hemma. Jag har faktikst varit duktig och pluggat lite idag. Det känns bra. Jag behöver nog plugga lite imorgon med om jag hinner. Innan jag pluggade ringde jag runt till massa praktikplatser. Men det var ingen som kunde ta emot mig. Jag blir galen!! Vi har praktik om typ 6 veckor och jag har fortfarande ingen plats. Jag har verkligen inga idéer kvar heller. Så det får väl bli ett till möte med Ann snart antar jag. 
Efter att jag gav upp på letandet efter praktikplats så gjode jag ett alla hjärtans dag kort till Johanna. Hoppas att hon blir glad. För en stund sen var jag ute med hunden så jag kom in nyss. Det var faktiskt skönt att gå ut en stund.

Vet ni vad jag skulle behöva göra nu? Springa! Jag behöver rensa tankarna lite känner jag. Eller jag behöver nog rensa tankarna jättemycket.

Imorgon ska jag antagligen in till stan och träffa Melanie. Tänkte köpa en sån där scrapbook som jag kan klistra in fina bilder på mig själv i. Asså det ska vara till min blivande värdfamilj hade jag tänkt.

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0