Fortfarande sjuk

I morse åkte Ring till Norge så hon rinde vid 9.30 och vi pratde tills nu. Vi kan ju inte prata på en hel vecka. Jag blev så sjukt sugen på att åka bort själv. Fast det ska jag ju göra till hösten och mycket längre dessutom. Åååh vad jag längtar!

Somnade vid 5 i morse och vaknade 9.30 haha det är bara 4,5 timmars sömn. Inte mycket när man är så pass sjuk som jag är. Jag har även fått öroninflamation så det bli absolut ingen träning idag. Tråkigt! Det är väldigt fint väder ute men det är väl inte så bra om jag går ut och går. Jag har fortfarande lite feber och massor med huvudvärk. Usch! Så det blir att stanna hemma framför tvn idag med. Kanske orkar tvätta lite och kaaaanske damsuga men det är inte så troligt.

Vad tyckte ni om melodifestivalen igår då? Jag gillade inga bidrag men om jag måste välja ett som var bäst så var det nog Emilia. En söt liten kärlekslåt. Men det var verkligen ingen som var riktigt bra. Nästa vecka ska Måns vara med. Hoppas bara att han har en bra låt så att han inte skämmer ut sig. Jag tycker så mycket om honom.

Det är så sjukt tråkigt nu när alla är bortresta på lovet. Jag tror inte att jag har åkt bort på ett enda spotrlov i hela mitt liv. förutom när jag har åkt till min syster i Lidköping.

Nu ska jag gå och äta lite :)

Love Johanna♥

Föresten! Det skulle vara jätteroligt om ni kunde kommentera lite oftare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0