Underbar natt med Linus :)

Hej där allihopa!

Igår kväll vid 20.30 kom Linus hit. Vi åt popcorn, tog massa roliga kort och tittade på film. Vi gjorde helt enkelt allt som vi brukade göra när vi gick i högstadiet. Det var jätteroligt och jag tycker verkligen om att allt är som vanligt när vi träffas även fast vi bara typ träffas varannan månad.
Vi va uppe jättelänge och det var väl inte så bra med tanke på att jag fortfarande är sjuk men det var det värt. Vi såg filmerna Sandor Slash Ida och sen såg Vi Noll Tollerans. Sandor Slash Ida var ju som vanligt lika bra och jag gillade den andra filmen också. Den var väldigt bra för att vara svensk och så var den inspelad i fina Göteborg. Vi somnade ungefär 4.30 efter att ha legat och prata länge. Förr hade vi aldrig något att prata om när vi skulle sova. Vi somnade alltid så fort vi la huvudet på kudden men nu låg vi och pratade jättemkt. Mysigt!

I morse vaknade Linus innan mig. Jag kan säga er att det har ALDRIG hänt förut. Jag får alltid dra upp henne ur sängen för att äta fukost. Men idag så vaknade jag av att hon stod i min dusch. Haha! Inte nog med att hon gick upp tidigare utan hon stod i duschen också! Nu har vi båda duschat, ätiut frukost och gjort i ordning oss. Just nu sitter Linus och gör ett Alla hjärtans dag kort till mig. Ska bli spännande att se för hon har hållit på hur länge som hellst.

Snart kommer mamma och hon har köpt semlor till mig,Linus och pappa. Snällt va? Anledningen är nog att hon vill sitta ne roch prata lite med pappa och berätta att hon har betalat USA. Att allt är på riktigt och att allt kommer att hända lixom. Efter "the talk" så ska jag och mamma köra hem Linus. Sen följer jag med mamma hem så att jag kan plugga lite och umgås.


Vi hittade några tomteluvor och tog lite kort med dem på :) <33


Love Johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0