Troschock!

Jag såg att Fridagumman hade skrivit om pinsamma saker som hon har gjort. Då blev jag påminnd om vad som hände mig igår på Lazar.

Jag hade typ 50 minuter mellan två pass så jag låg i soffan och slappade och drack massor med vatten. Dansskolan fylls med folk och plötsligt är det helt fullt med människor. Jag blir ju självklart kissinödig av allt vatten så jag går på toa. När jag är klar så går jag ett varv inne vid receptionen. Jag går förbi Anton och David som sitter och skrattar jättemycket.  När jag sen ställer mig vid vattenkranen för att dricka ännu mer vatten så märker jag att min kjol hade fastnat i mina strumpbyxor. Då har jag alltså gått en bra bit och visat upp min vackra rumpa. Fort som satan drog jag ner kjolen och tittade mig omkring. Några tittade på mig men det kändes inte som att så många hade sett det. Jag undrar om det var mig Anton och David skrattade år eller om det var något annat.
Pinsammt var det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: freddi

hahaha oj det var verkligen pinsamt xD stackare xD

2009-02-20 @ 23:08:35
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0