Tisdag

God morgon!

Nu har jag verkligen fårr min skönhetssömn! Är hemma från skolan (friluftsdagen) idag för jag ska klippa mig. Skulle ju igentligen gjort det på lovet. Men eftersom att jag blev sjuk så fick vi boka en ny tid och denna var den enda hon hade på jättelänge. Det ska bli sjukt härligt att sitta där och få sitt hår tvättat och klippt. Man känner sig så lätt när man går ut från frisörsalongen.

Efter det ska jag åka hem för att städa och plugga. Johanna undrade om vi skulle träffas i stan så det kanske blir det. Men det är inte bestämmt än. Sen ska jag träffa Carro och vi ska gå till Lázárs och dansa Street dance. Fast vi båda missade förra gången så vi har mycket att ta igen. Men det fixar vi!

Och Sara! Du är så lättlurad så att jag tuppar av. Det finns ingen Erik! Hahahahahaha xD

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0