This is the end

Nu är det dags. Ina ska avlivas på måndag. Jag tror inte att jag kommer till skolan då. Mamma ringde mig för ungefär en halvtimma sen och berättade. Så hon kommer och hämtar mig om ungefär två timmar så att jag kan få säga adjö och sånt. Åh nu kan jag inte hålla tårarna inne. Det blir att hoppa in i duschen och göra sig i ordning. När jag kommer dit ska jag ta en mycig promenad med älsklingshunden. Ge henne massor av godis och bara kramas.



Nu är det dags att käka lite. Bloggar nog ikväll tror jag.

Love Johanna♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Men nej ... va hemskt! Men det stämmer så som du skrev i inlägget över... Jag kommer aldrig mer se pushpush... Ge henne massvis med kramar och pussar från mig... :)

2009-02-21 @ 13:10:25
URL: http://raringar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0