Söndag!

Tänkte blogga lite innan sängen kallar. Jag kom nyss hem från en mycket trevlig dag. När jag skulle gå till bussen var det riktigt tungt att säga adjö till Ina. Men under dagen har jag också sett att hon inte mår bra så det kändes ändå rätt. Men tungt var det kan jag säga.
Träffade Johanna inne i stan. Vi tog en fika på Dahls i Arkaden och sen gick vi till operan. Vi skulle ju titta på Läderlappen och när vi kom in på operan var det en söt kille som gjorde någon undersökning så vi pratade med honom lite. Eller vi gav honom vårat namn och nummer rättare sagt.
Läderlappen var faktiskt bra. Mycket bättre än jag trodde att den skulle vara. Men det var lite mystiskt att se sin mamma delta i en orgie (ni vet en sån där det är typ asmånga som har sex). Det är ju inte varje dag det händer om man säger så.
Efter operan så hade jag träning. Tango! Det gick superbra och det slutade med att jag fick lektion med tjejerna medans min danslärare hade lektion med killarna. Haha riktigt roligt var det!

Nu ska jag sova :)

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0