Snygg, Sexig & Sexton!

Blää jag ligger fortfarande kvar i soffan med katten som sällskap. Tog en kopp te för en stund sen. Det hjälpte så länge jag drack men när det tog slut så började det att göra ont igen. Hatar att vara sjuk!

Nu är det ju sportlov. Skithärligt! Jag har verkligen inget för mig på heeeela veckan. Det enda jag sak göra är att klippa mig på måndag :D Men det är faktikst skönt, då har jag tid att bli frisk och plugga lite. Synd bara att alla mina böcker är i skolan. Men vissa grejjer kan jag göra endå.

Haha jag måste bara berätta en ganska rolig sak. Igår så fick Tommy reda på att det finns en kille som jag tycker är skitsnygg. Han ville ju självklart få reda på vem det var men efter typ en halvtimma så hade han inte kommit fram till något alls. Han bara pratade om killar som var i våran ålder och när jag sa för typ sjunde gången att killen var äldre än honom så fick jag höra det här:

T- Men jag är ju snygg......
J- Men du är inte typ 20.
T - Men jag är snygg och sexton!
J- Du är Snygg,Sexig & Sexton!!!

Fyfan vad jag fick till det alltså. Det låter inte så roligt kanske men om man känner Tommy så vet man att han kan låta ganska roligt.

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0