Snart åker jag :)

Nu sitter jag och väntar på mamma. Vi ska åka till Alingsås och handla och sen ska vi åka hem till Sjövik. Ikväll ska jag gosa med Ina och titta på Melodifestivalen. Massor av popcorn ska vi äta också. Mumms! Jag har bestämmt mig för att inte gräva ner mig och vara ledsen utan jag ska vara glad över att hon har haft ett superliv och att hon slipper lida. Det känns bäst så. Även fast jag gärna är en sån människa som gräver ner sig i flera veckor och bara deppar ibland.

Love Johanna♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Om det nu skulle ske att du gräver ner dig i flera veckor eller bara vill ha någon att krama eller prata med så finns jag här hela tiden!! <3

2009-02-22 @ 09:31:10
URL: http://oliviakarinpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0