Sista dagen

God Morgon!

Nu sitter jag hemma hos mamma och myser lite. Gick upp vid 9 och åt frukost med mamma och Lennart. Efter det gick jag ut trädgården och tog lite fina kort på Ina. Det är ju hennes sista dag idag. Trots allt så är hon väldigt pigg och det känns bra att hennes sista dag är så fin. Jättefint väder och allt ju.

Fina Ina :)

Ska göra mig i ordning snart för jag och Johanna ska gå på operan i eftermiddag. Vi ska se Läderlappen com min mamma är med i. Ska bli trevligt. Det kanske blir en fika också. Efter föreställningen ska jag ha träning. Tango ska det bli. Hoppas bara att det går bra med tanke på att det gick så dåligt i torsdags.

Nu kallar mitt smink. Haha!

Love Johanna♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt vovve :D

2009-02-22 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0