Semledagen!

Idag är det ju semledagen! Fast jag åt semla på lovet så det blir ingen idag.
Om en stund ska jag åka till tåget mot Göteborg. Ska träffa Carro och träna. Vi ska dansa street dance. Jag dansar inte det för att det är kul igentligen utan för att det känns som ett aerobicspass typ. Det känns som att man har tränat riktigt ordentligt när man går därifrån. Känns så skönt då. Även fast jag vet att jag tränar mer än andra kanske gör. Haha nu babblar jag bara!

Ska i alla fall träffa Carro och vi behöver prata om imorgon. Vi ska ju ut på salsakrog på stigbergstorget. Ska bli jättekul! Det är ju faktiskt lilla lördag på onsdagar. Haha! Så imon blir det först salsaträning och sen salsa på krog. Super!

Nää nu måste jag göra mig i ordning. Hörs imorgon tror jag :)

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0