R.I.P Ina <3

Nu är jag hemma från skolan och allt annat hemskt. Orkar inte berätta vad som hände men jag har bestämmt mig att jag får deppa idag och imorgon sen måste jag ta mig i kragen.
Jag har pluggat lite engelska. Det känns skönt att ha börjat i alla fall. Nu sitter jag och deppar framför Sex and the City och ska snart äta middag. Pappa kom hem för en stund sen och sa att jag måste städa för att vi ska värdera huset. Det är bara det att gubben kommer på onsdag och det finns för lite tid och för mycket skräp på golvet. Hur ska jag lösa detta med all dans och sena kvällar?

Haha just det! Glömde att berätta om två saker igår. Den första var att jag träffade en lärare från Aniara på Lazar. Han gick precis den kursen som jag hade tänkt gå. Så får se om jag verkligen vill det nu. Haha för den läraren har jag verkligen ingen stor lust att bugga med. Nr 2 var att jag träffade en jättesöt kille igår på tangon. Han hetter Henry eller Henrik eller något sånt. Hörde inte så bra för musiken. Eller det kanske inte ens var musik på då. Men i alla fall så pratade vi en hel del och hade roligt ihop. Min beskrivning på honom lät så här när jag pratade med Carro: Han är typ en brat/estetare som är lite halvtöntig men endå cool. Visst låter det bra? Jag fick honom att kanske komma till salsan. Så nu får vi hålla tummarna på att han dyker upp.

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0