Praktikplats

Nu har jag fixat en praktikplats. Eller rättare sagt pappa har. Men den är lånt hemifrån. Så långt som till Frankrike faktikst. Jag ska praktiksera på en mäklarbyrå. Det skulle altså innebära att jag ska vara borta i 7 vekor. Jag kommer att missa massor med dans. Eftersom att jag redan sak åka iväg till hösten så känns det jobbigt att lämna allt för detta. Men så kommer det bli! Antagligen blir det jätteroligt. Pappa följer så klart med. Jag förstår igentligen inte hur jag kan ha så mycket tankar omkring detta. Det borde ju vara ett självklart val. Men det är det verkligen inte. Kommer sakna Johanna massor. Och dansen! Hur ska jag klara mig utan den?


Kommentarer
Postat av: frida

lova att blogga ifrån frankrike :D gud vad kul att praktisera där :D

2009-02-17 @ 17:25:07
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0