Pankakor med sylt!

Tjolahopp!

Nu är det kväll och min dag har varit jättemysig. Jag har varit ensam hemma hela dagen och snart ska pappa göra pankakor med blåbärssylt till mig som jag kan äta frmaför Lets Dance. Mumms! För en stund sen så låg jag och tittade på Beverly Hills. Den gammla alltså. Riktigt mysigt! Det var längesen man tittade på det.

Nyss slog det mig att denna veckan har varit riktigt bra. Jag antar att det beror på att jag har fått en ny kompis. Haha! Carro har i princip slagit vad om att jag kommer att ha en kille inom två månader. Enligt mig så kommer det inte bli så. Men är det inte så att man oftast faller för den som man minst anar att man ska falla för? Haha vi får väl se hur det blir med det.

Har gått omkring och tänkt på min lilla Ring idag som har haft en väldigt händelserik dag. Just nu i denna sekunden är hon nog och träffar en kille också. Moahahaha! Spännande!

Åh nu blev jag väldigt salsasugen :O Vill bara dansa!! Jag får aldrig nog!

Love Johanna♥

Kommentarer
Postat av: frida

ååhhh pankakor!! dance dance dance :D

2009-02-20 @ 23:01:03
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0