Melodifestivalen ikväll!

Nu är jag här igen. Det är sjukt hur tråkigt det är att vara sjuk! Det finns ju inget att göra. Vet inte om jag ska gå på träningen imorgon. Jag vill men jag vet inte om jag orkar. Jag missar inte precis något för jag kan redan det vi ska göra.
Idag har det varit lika slappt som igår. Det gör inte lika ont i halsen längre så det känns skönt.


Detta är till dig Ring!!!
Jag kommer typ dö utan dig när du åker till Norge och jag till USA. Så fort jag tänker på det så börjar jag lipa. Det är så sjukt att vi har blivit så bra kompisar på så kort tid. Vi ska ha så mycket roligt ihop!  Vi är så lika! Loooooooove youuuu <333

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0