Massa dans dans dans!

Hejsan :)

Visst blir man glad när folk kommenterar inläggen man har skrivit? Jag blir superglad i alla fall. Men du som skrev att du gillar att umgås med mig och tycker att jag är en underbar kompis får gärna säga vem du är. Haha! Kan ju faktiskt vara kul att veta vilka det är som kommenterar :P

Igår var jag ju på konditorit i Mölnlycke. Det gick bra och jag ska ha hela min praktik där i 6 vekor. Klockan 8-15 ska jag jobba så kom och hälsa på om ni kan. Pappa körde inte mig till stan så att jag slapp ta bussen. Snacka om skönt! Rollspelet gick ganska okej och efter det så var det ju salsa som gälde. Det är verkligen den roligaste dansen som finns! Robin och Tommy var där så jag fick mig en hel del roliga skratt.

Efter salsan frågade några om jag skulle hänga med ut på krogen och dansa ännu mer salsa. Men jag har ju inga pengar och så måste jag ju fråga pappa så jag och Tommy sa att vi skulle göra det nästa onsdag istället. Det ska bli superkul! Jag har fått med mig Carro också. Sen kom vi på att Tommy faktiskt går på Hulebäck så han får ta och komma och hälsa på mig. Sen har vi Elin som jobbar på optiken så det blir perfekt! Sara bor ju där också!


Idag hade jag en svenskalektion sen fick jag sluta. Jag gick och åt sallad med mamma och sen gick vi och tog en fika. Jag drack ett jättegott rabarberte som jag blev helt förälskad i. Mumma! Efter fikan gick jag och mamma och köpte min födelsedagspresent som jag skulle få i förskott. En jättesnygg Humeltröja som jag har velat han sen i somras typ. Så nu är jag glad ett bra tag till.

På kvällen hade jag ju chacha med Johanna och vi hade jätteroligt tycker jag. Hoppas att hon också hade det :) Robin var där idag med. Jag måste bara lära mig att koncentrera mig så ska det nog gå ännu bättre med dansen. Sen dansade jag tango, foxtrott och vals och det gick åt skogen nästan allt. Det är Carro som inte var där och gav mig tur som gjorde det. Haha!

Nej nu vet jag inte ens vart jag var så nu går jag och lägger mig. Imorgon är jag ledig! Ska bli skönt att få sova ut!

Love Johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0