Längtar tills imon!

Nu är denna dagen snart slut. Imogon ska jag inte till stan och träffa Melanie. Det ska bli kul. Det var ju ett tag sen vi träffades nu. Vi ska väl fika antar jag sen ska jag köpa en present till Lennart och en scrapbook. Har verkligen hittat en perfekt present. Det är en rosa bok med Göteborgshumor i. Lennart är verkligen göteborgare rätt igenom och jag brukar ge honom rosa saker i present. Så den är verklige perfekt!

Föresten har ni hört låter Three floors down med Kim? Ni vet han som var med i Made in Sweden. Jag lyssnar på den låten hela tiden nu. Grymm är den!
Nu är det bara halva lovet kvar ungefär. Jag längtar faktikst till skolan. Och inte bara skolan utan jag längtar efter Johanna och dansen också. Pappa ska beställa en ny klipptid också. Så det blir antagligen på fredag nästa vecka.

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0