Jag vill bli frisk nu!

Jag blir vansinnig! (som min mamma brukar säga) I torsdags kväll fick jag ju väldigt ont i halsen och på fredag morgon trodde jag att det var över. Efter ett tag blev det värre och sen blev det bättre. Igår kväll så blev jag mycket mycket sjukare än vad jag någonsinn har varit. Nu mår jag bättre och kan till och med sitta upp. Min natt har varit förjävlig rent ut sagt. Jag hade feber och mardrömmar.

Jag var inte på min träning igår och det var ju bra annars hade jag säkert legat ännu sjukare nu. Men det var verkligen helt omöjligt att ens gå och dricka ett glas vatten igår. Idag skulle jag klippa mig men jag bestämmde mig för att avboka tiden. Jag bli helt yr bara av att gå ner och göra en kopp te. Så idag ska jag bara vara hemma och försöka bli frisk.

I morgon skule jag åka till mamma men eftersom att hon ska ha en viktig provsjungning så får jag inte smitta henne. Jag som skulle sitta och plugga hemma hos henne. De har en bättre dator och alla mina papper är där. Men men får se hur det blir nu. Jag kan ju faktikst förstöra ett helt jobb för henne om jag smittar henne.

Nu ska jag titta lite på Oprah hade jag tänkt. Det var så längesen :)

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0