Hektisk vecka!

Jösses vad denna veckan har gått fort. Jag har bara tränat, tränat och tränat hela tiden. Tyvärr så hinner jag inte blogga så mycket nu men jag får köra på att göra det på fredagar och lördagar.

I måndags var jag ledig från skolan så jag va och tog 2 sprutor. Jag kan säga er att jag har fortfarande jätteont och idag är det fredag! Jag var helt stel i tisdags så det slutade med att Ring fick skriva mina uppgifter. Efter skolan i tisdags så var det dags för mitt första MVD-pass. Jag var helkass! Men det var väldigt roligt och det kändes mer som att jag var på ett aerobicspass än att jag dansade. Måste bara se till så att jag kommer ihåg koreografin eftersom att det inte är något nästa vecka på grund av SPORTLOV. Ååh vad härligt det ska bli att ligga hemma och sova en hel vecka.

Nu hoppar vi till onsdagen. Jag skulle ha ett salsapass. Vilket alltid har varit det roligaste eftersom att jag är ganska bra på det och kursen var precis lagom svår. Men nu fick min grupp hoppa ner till fortsättningskursen och vi som har dansat avacerat hur länge som helst. Det kändes lite surt. Men och andra sidan så kan jag kocentrera mig på att få en egen stil och göra stegen skitsnyggt eftersom att jag lär mig så fort. Jag får helt enkelt göra det till en utmaning!

I torsdags alltså igår var det en helt okej dag. Ring började chacha med mig och det var superkul. Specielt när alla snygga tävlingsdansare är med. Raaaw säger jag bara! Efter det passet så var det lite bugg och sen ett pass med foxtrott och tango. Roligt var det! När satte mig på bussen hem så började jag att få ont i halsen. Det var typ som att min förkylning bara hade väntat på att jag skulle sluta träna och ha en hel veckas lov framför mig. Så nu ligger jag här hemma och har skitont i halsen och huvudet. Till råga på allt så skakar jag som en gris när jag ställer mig upp. Jag orkar inte heller lyfta armen för att äta. Det hjälpte inte ens med att dricka te.

För övrigt så har det börjat att gå lite dåligt i skolan. Jag känner att jag har lite för mycket frånvaro och nu har Carina ringt hem. Som tur var så förstog pappa och sa bara att om jag viste vad jag gjorde så var det inte så farligt. Det känns som att jag behöver det här lovet för att få en slags nystart och köra igång med skolan ordentligt efter. För nu får det inte gå ner mera!!

Jag antar att ni får vänja er med lite längre inlägg nu.

Love Johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0