Grattis Johanna ♥

Idag är det den 9 Februari! Det betyder alltså att Ring fyller år :D Tyvärr för min del så är hon långt borta i Norge och åker skidor. Hoppas att hon har massor med roligt! Vi hade tänkta att fira hennes födelsedag om några veckor eftersom att jag också fyller år då. Så typ mitt i mellan våra födelsedagar hade varit perfekt. Det blir nog antagligen en räkmacka på Gothia Tower och lite sånt mys. Det blir som två flugor i en smäll eller vad man säger.

För övrigt så mår jag bättre idag. Men jag nyser och nyser hela tiden. Det är jättejobbigt! Pappa är i alla fall och handlar mjölk till mig så att jag kan dricka lite te. Det ska bli gott! Nu är det dags för middag :)

Love Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0