Glad idag!

Nu är kl 10.15 på morgonen. Visst är det härligt när man inte börjar skolan förän kl 13? Fast om ungefär en halvtimma ska jag åka till Mölnlycke och prata med en kille på ett café. Det ska bli spännande. Sen har jag ju en redovisning/rollspel i skolan. Fick nyss reda på att jag fick VG+ på den skriftliga delen. Supernöjd blev jag! Snacka om att jag fick lite mer självförtroende inför rollspelet.

I morse vaknade jag upp och var på så väldigt bra humör. Det var så härligt! Det var verkligen längesen jag vaknade och var på bra humör så den här dagen skall jag ta vara på! Ikväll är det salsa. Det ska bli jätteroligt att träffa alla. High Tech som jag inte har träffat på flera månader kommer dit idag :D

Alltså denna dagen kan inte bli annat än bra!

Love Johanna♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johanna sötnos!



Ville bara säga att du är en underbar kompis och jag tycker om att vara med dig SÅ mycket <3<3

2009-02-19 @ 22:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0