Fullsatt vecka :D

Just nu sitter jag och dricker en koppt te och går igenom i min almenacka vad som kommer att hända i veckan. Nu börjar den perioden där jag kommer att ha fullt upp nästan hela tiden. Det är skola,dans och självklart att vara med kompisar som gäller. Det ska bli jätteroligt! Dessutom kocentrerar jag mig på skolan mycket bättre om jag tränar och har vissa tider som jag måste plugga på. Jag kommer att sitta och plugga på mammas jobb en hel del. Sound good I think!
Det är sjukt hur lätt det är att gå upp på mogonen om man vet att man ska ha ett roligt danspass framför sig.

Denna veckan blir såhär:

Mån: Idag var jag ledig. Tog två st sprutor.
Tisdag: Skola 9-15. Träffa mamma för att äta och få pengar. 18.15 blir det dans.
Onsdag: 13-15 skola. 18.30 dans.
Torsdag: Skola 9-15 tror jag. 18.15-21.30 dans. Johanna ska också dansa!! :D
Fredag: Ledig från både skola och dans. Ska antagligen in till stan för att träffa Olivia och hänga med till Ann.
Lördag: Slappa och plugga hela dagen!
Söndag: Dansa dansa dansa!

Massor med dans som ni ser. Det ska bli sjukt härligt!
Går jag inte igenom min kommande vecka så glömmer jag minnst hälften av vad det är jag ska göra. Men på det här sättet går det jättebra!

Love Johanna♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHA! du är för söt Johanna, planeringen för fredagen: Åka in till stan och vara med Olivia och hänga lite med Ann xD puss på dig <3 ( du måste kommentera min blogg:O ;)

2009-02-04 @ 13:30:19
URL: http://oliviakarinpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0