Frisör Johanna!

Nu har jag varit hos frissan. Jag blev supernöjd! Jag klipper mig hos en tjej som heter Johanna (komiskt va?) och hon är verkligen jättebra. Jag säger hur jag vill ha det och kommer alltid ut med ännu bättre hår. Hon förstår precis vad man vill ha och det är så skönt att kunna gå dit utan att vara nervös för att det ska gå åt helvete. Haha! 


Laddar upp en sån här fin fjortisbild :) Det syns inte så jättemycket på bilden att jag har klipt mig. Men i verkligenheten syns det jättemycket. Det är lixom lite mer.....hmmm vad ska man säga??....lite mer rockigare! Haha! Det ser skitcoolt ut och fräsht!


Nu måste jag plugga!


Love Johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0