FREDAG!

Äntligen är det fredag! Är ju alltid ledig på fredagar så just nu ligger jag hemma på soffan och slappar. Jag gick upp för typ en timma sedan. När jag vaknade så hade vi ungefär en decimeter snö. Nu är det säkert lite mer. Det är mysigt när man ligger inne och tittar ut med en kopp te i handen. Men inte när man väl ska ut. På söndag när jag ska åka hem från träningen kommer jag antagligen att hata det.
Fast igår när jag åkte hem och det snöade massor så fick jag en jättehärlig känsla i kroppen. Tänk om det kunde vara så varje dag jag fick se snö. Men det finns nog en anledning till varför jag gillade det så mycket. Men det är hemligt!

Idag så skulle jag plugga hade jag tänkt. Men handelsboken ligger i skolan. Så jag ska nog städa lite istället. Jag kanske gör lite engelska också. Det är bäst att göra det när man hinner. Helt plötsligt när man tränar så mycket så finns det ingen tid kvar. Det allra jobbigaste är när man på morgonen ska hämta ett par nya trosor och märker att det bara finns sånna där gammla fjortistrosor från högstadiet. Usch! Då har man inte hunnit tvätta något på hela veckan.

Jaja nu ska jag ta fram städtanten i mig och ta ett tag i badrummet.

Ha en bra dag!

Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0