Fredag 13

Hallå där!

Har precis ätit middag med mamma och Lennart.  När jag satt och åt kom jag på att det är Fredagen 13 idag! Det har inte hänt mig något alls. Men för några år sedan så dog en liten söt häst som jag tyckte väldigt mycket om.

Nu står mamma och slår in min Alla hjärtans dag present jag ska få imorgon. Undrar vad det kan vara?

Ikväll blir det Lets Dance som gäller! Ska bli kul att se vad de ska dansa. Jag hejjar som vanligt på Laila Bagge! Hoppas att de dansar salsa! Även fast det inte ingår i tiodans så hade de salsa förra året. Så nu hoppas jag stort!

Imorgon kommer Johanna hem!!!! :D Ska ringa henne så fort jag vaknar på morgonen!

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0