:)

Igår orkade jag inte blogga så jag gör det idag istället. Som jag har sagt innan så åkte jag in till stan för att träffa Melanie. Vi gick och köpte Lennarts present men jag hade tyvärr inte råd med scrapbooken för jag var tvungen att äta. Men jag ska väl antagligen köpa den nästa vecka eller något. Vi gick och fikade på Espresso House på NK. Där satt vi brevid Malin från Lets Dance igen. Hon var med förra året och dansade med Danny. Jag har även haft henne som danslärare en gång. Lite småkul tycker jag! Sen gick vi i massa affärer och prövade en hel del snygga skor. Efter det gick vi och köpte en latte och gick ner till operan och pratade. Skitkallt var det! Men till våren är det ju perfekt! Jag följde med till Melanies häst och sen hämtae hennes pappa oss och körde mig till centralen. Så jag var hemma vid 19.30. Tack för en mysig dag!

Nu började det snöa också. Usch! Aja idag är det hemmadag som gäller. Ska passa hunden och lite smått & gott. Tänkte att jag skulle diska så att mamma och Lennart blir lite glada.

Imorgon är det Alla hjärtans dag! Eftersom att jag inte har någon kille eller kompis att fira med i år så ska jag vara hemma och äta fin middag med mamma och Lennart. Ska bli mysigt! på kvällen är det P.S I love you och Melodifestivalen så det blir absolut bara lite lugnt myspys här. Vad ska ni göra?

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0