Det skulle vara gratis att prata i telefon!

Hej igen!

Kom nyss ifrån ett långt telefonsamtal med Carro. Jag har stora tankar på att ta telefonräkningen och bränna upp den innan pappa ser den. Fast å andra sidan så kommer det säkert fram att jag har tagit den och då får jag ännu mer skäll. Så det står mellan att få skäll och att få ännu värre skäll. Usch usch!

Behöver inte gå och lägga mig tidigt idag så jag tänkte titta lite på tv. Det är ju så mysigt. Hinner ju inte med det så mycket när jag tränar.

Alltså det här med Ina känns ändå otroligt bra. Klart att det känns tungt och jobbigt. Men det var det också att se henne må dåligt.

Nu ska jag titta på tv och ´mysa med min stora godispåse:D

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0