Danstävling :D

Hallå där!

Idag har det varit en superdag! Vaknade vid 9 av att Sara kastade en kudde i mitt huvud. Sen gick vi upp och drack te och spelade piano. Åkte in till stan för att gå på danstävlingen på Valhalla. Det var verkligen askul att se alla dansa. Speciellt Tommy och Hannes med deras partners. Blev tyvärr inte så många bilder utan jag filmade istället. Blir mycket bättre då eftersom att dans går så fort så att bilderna blir suddiga. Annars gick det ganska bra för dem. Hannes och Sara kom tvåa och Anton kom på delad trea. Så några kom allt på pallen. Inte Tommy tyvärr.
Hon som är dommare i Lets Dance var dommare idag med. Hon som är så snygg. Inte hon som är sur. Haha kommer inte ihåg vad hon heter nu.  

Josefin började prata med en kille som tydligen också gick i sjövärnet. Så helt plötsligt stog killen och Carro och babblade med varandra. Så i ungefär en timma hade jag ingenting att göra. Fattar ju inte vad de pratar om så jag gav upp efter en stund. Gick runt lite och hamnade hos Tommy och hans goa mor. Sen kom jag till Pär och då kom tommy. Ja alltså jag har umgåtts med massa olika folk idag. Sjukt roligt!

Nu blev allt jätterörigt. Men det jag ville koma fram till är att jag har haft sjukt roligt och jag tror att jag är lite småkär tror jag!!! :D Haha!

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0