Come as you are.....

Ligger och myser i min säng nu. Lyssnar på en jättemysig låt som Carro skickade till mig i veckan. Har satt den på såndär när den bara spelas om och om igen ni vet. Jag äter mörk choklar med hallon och bara lever. Visst är det härligt?
Borde igentligen packa och städa lite men jag har inte lust just nu. Sådet blir väl någon gång inatt innan jag går och lägger mig. Som jag nämnde förut så har jag haft en underbar dag. Efter att jag kom hem var jag trött och lite grinig men jag fick lite choklad och mat i mig så då blev det bättre. Vi firade Knuts födelsedag och han fick ju en såndär bok med göteborgshumor i.

Mamma och Knut har redan börjat att fundera på att skaffa en hund. Det har inte ens gått en vecka sendan Ina dog. Men Knut hade tittat på en kull med schäfervalpar. I så fall tror jag att det blir en hanhund.

Imorgon åker jag hem till pappa och sen ska jag träna. Täntke vara där lite extra tidigt imorgon. Kanske dansa lite foxtrott, bugg och vals. Alltid bra att fräscha upp minnet lite. Fast vill inte dansa med min lärare. Hmm får se om jag går den kursen. Annars finns det alltid lite folk att prata med under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0