Bussy bussy ;)

Hejsan!

Har inte bloggat på några dagar nu. Har verkligen inte haft tid. Det enda jag har gjort är sovit, ätit och dansat. Kan börja berätta lite av vad som har hänt de senaste dagarna.

I tisdags tränade jag Street dance. Passet var väldigt jobbigt. Jag var verkligen helt slut efter det. Det var ju föresten samma dag som jag var hos frissan. Har fått massor med fina komplimanger av alla om håret. Jag var verkligen helt slukörd efter träningen men jag och Carro stannade ändå och dansade lite salsa. Sen var det bumms ner i sängen för min del.
Onsdag, alltså igår. Otrolig träningsvärk från tisdagen. Kunde knappt gå. Lika hemskt var det idag. Jag gick i skolan i typ en timma och sen fick vi gå. Så jag uträttade några ärenden och gick till mammas jobb för att äta och plugga. Efter det så dansade jag salsa. Träningen gick superbra och jag var riktigt taggad. Efter träningen så gick vi ut.  Lilla Lördag ju :D På Stigbergstorget finns ett ställe som man kan gå och dansa salsa på onsdagarna. Så jag, Carro, High Tech, Miriam, Pablo och Tommy åkte dit. Vi hade jättetrevligt och framför allt roligt. Dansade mest med High Tech och Tommy. Jag sa ju att det gick jättebra på träningen men här gick det verkligen uselt. Men roligt hade jag och det är ju allt som betyder något. Haha! Sov hos Carro efter det. Så vi sov i ungefär 4 timar. Snacka om att jag är trött idag.

Torsdag, idag då. Hade skola en stund sen åkte jag och Johanna hem till mig. Jag packade träningskläder och kläder till mamma. Sen åkte vi in till stan för att dansa Chacha och Qickstepp. Jätteroligt var det och det gick super :D
Åkte sedan hem till mamma och här sitter jag nu.

Det blev mycket om dansen och allt det i detta inlägget. Men det får ni stå ut med! För övrigt är det nog inget speciellt som jag vill ta upp. Carro och pär har gaddat ihop sig mot mig och får mig skenerad flera gånger om dagen. Nu har de till och med fått med Johanna på ett hörn. Haha det blir bara värre och värre. Till råga på allt slog jag mig i huvudet och har nu fått en bula :P

Imorgon ska jag in till stan för att träffa underbara lilla Sara som jag inte har träffat på år och dar :D

Sov Gott allihopa :D

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0