Äntligen en bra praktikplats!

Jag har bestämmt mig för att tacka nej till praktikplatsen i Frankrike. Det är så mycket som jag skulle missa om jag åker. All träning som jag älskar och dessutom har betalat för själv tex. Jag åker ju ändå till USA snart. Det borde räcka. Imorgon ska jag på en intervju på ett café i Mölnlycke. Det är typ säkert att jag ska vara där men man går ju alltid dit innan och fyller i papper och sånt.

Idag har det rent ut sagt varit en kass dag. Början var väl okej men slutet av dagen var inte lika bra. Jag bestämmde mig faktiskt för att skita i träningen och åka hem. Behöver öva lite inför imorgon och så ska jag ju till Mölnlycke innan skolan också.

Efter skolan imorgon så går jag till mamma och äter mat med henne. På kvällen är det salsa som gäller. Det ska bli jätteroligt! Marcello, Tommy och alla andra är ju där.

Nu måste jag dra och plugga :)

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0