Utgång ikväll!

Äntligen är det Fredag!!!! Jag är helt slutkörd men borde igentligen vara på topp och redo för utgång. Hela veckan har varit full av plugg och efter att ha suttit i två timmar och pluggat utan mat i magen är jag helt död. Dagen i skolan har varit helt onödig och jag hade lika gärna kunnat stanna hemma och pluggat. Men fick i alla fall komma hem tidigare så det var skönt.

Ikväll blir det Salsa på Chalmers kårhus med ett gäng kompisar! Kommer bli super! Men trött som sjutton är jag, hade gärna stannat hemma. Meeeen jag vet att när jag väl är där kommer jag ha roligt så därför måste jag gå så att jag inte ångrar mig efteråt.

Sover hos Carro Barro inatt och imorgon måste jag åka hem tidigt för att plugga. Bussy bussy!

Ha en superfredag!



Tog en paus från pluggandet och lekte lite med camen :)



Såhär taggad kommer jag förhoppninsvis bli ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0