Slapp skola?

Idag är jag ledig. Igen! Har nog inte gått en full vecka i skolan på flera veckor. Ska jag vara ärlig så tycker ajg det är dötråkigt att gå hemma. Jag antar att har lätt att bli rastlös.
Så denna dagen fyller jag med bra musik som Red hot chilli peppers, Imogen Heap, Joshua Radin och Coldplay. En härlig blandning av känslosam och bra musik. När jag va i USA spelade min musiklärare upp en låt med Imogen Heap för mig. Hide and Seek heter den och den är verkligen bra men sorglig.

Imorgon blir det middag med Ring och Anton. Det kan bli spännande eftersom att Ring ska laga maten. På lördag ska jag åka hem till Amanda och på Söndag ska vi åka in till stan :) Blir en rolig helg!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0