Nu är det dags att blicka framåt mot år 2010!

Jösses vad detta året har flugit förbi! Tänkte göra en liten årsresumé av 2009.

Jag firade det nya kommande året med några kompisar i Mölndal. Nyårslöftena var många och dömda att misslyckas redan när jag kom på dem.

I slutet av Januari började jag änga all tid åt dansen. Jag levde på rutiner och gjorde samma sak varje dag. Äta, sova, skola, plugga och dansa. Det fanns inte tid till något annat, men åh så roligt det var.

Jag fyllde 17 år och kände att tide började gå alldeles för fort. Nu var det bara 3-4 månader kvar innan jag skulle flytta till USA.

Sommaren kom och flera härliga danskvällar i veckan var uppbokade. Liseberg var som mitt andra hem och kvällarna avslutades ofta med en påse godis utanför operan med Carro och solnedgången. Under sommaren fick jag många nya vänner bland andra Amanda. Denna sommaren har nog varit den bästa i mitt liv!

Åkte till NYC och fick träffa folk från hela världen. Detta var början på ett helt anorlunda år i USA med min nya "familj". Jag kom till det varma Tennessee och fick träffa familjen White. Men endå styrde jag min kos tillbaka till Sverige. Det som skulle bli mitt nya Amerikanska liv i ett år avslutades efter en månad. Men det var en underbar resa och jag är sjukt stolt över mig själv som varit i USA helt själv!

Skolan hemma i Sverige började och nu var det inte längre dans flera dagar i veckan. Men mina drömmar om att få dansa mer stod kvar och till våren ska det dansas igen! Jag lärde känna Anton som jag varit lite bekant med i ungefär ett år redan.

Julen kom och nu är det redan nyår. Det ska jag fira med Amanda och Anton!

Under året har jag umgåtts otroligt mycket med mina vänner. Mest Carro och Ring som är mina bästa vänner.



I år har jag bestämmt mig för att inte ha några nyårslöften. Jag ska bara "go with the flow" så att säga. Men jag är fast besluten om att göra 2010 ännu bättre än 2009.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0