Denna helgen blir en plugghelg!

En vecka sedan jag bloggade nu. Denna veckan har gått allt för fort och jag har inte riktigt häng med i tidsschemat om man säger så. Middagen i fredags med Anton och Ring var jättemysig. Sov hos Amanda i Stenungsund lördag till söndag. Kikade på Idolerna och min Eddie! Dansuppvisningen var i måndags och sen har veckan bara farit iväg.

Igår hade jag sista träningen på två månader. men jag skrev upp mig på flera olika kurser som jag ska gå nästa år. Alla mina julklappspengar tänker jag spara till dansen. Per tyckte att jag skulle gå i den svåraste kursen men jag vet inte riktigt. Har ju inte kommit så långt än men jag kan ju alltid försöka.

Idag har jag varit effektiv. Jag har bara varit uppe i två timmar och redan har jag gjort min engelskaläxa, bäddat rent i sängen och städat mitt rum lite. Nu ska jag bara packa och göra mig iordning för att åka hem till kära Hindås och pappa! För idag är jag leeeeedig!

Imorgon blir det utgång till Chalmers kårhus! Salsa står på listan och det kommer bli super!

Idag lyssnar jag på låten I don't belive you- Pink

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0