Wendy looks like Pippi Longstocking!

Nu ar det kvall igen. Imorgon eftermiddag aker jag hem. Det kanns tungt men enda bra pa samma gang. Kan inte riktigt beskriva det. Jag tanker pa den andra utbytesstudenten som ska komma och pa allt roligt hon kommer ha med denna underbara familj. Men sen tanker jag pa allt dar hemma som jag kommer att gora. Det kommer ocksa bli roligt. Men jag kommer aldrig fa veta hur jag hade kunnat fa det har om jag hade stannat. Aja, jag har i alla fall lovat mig att aldrig angra mig!

Ikvall har jag varit pa Jessicas soccerpractise. Efter det akte vi till Wendy's och kopte take away mat. Mumma! Inget mer atande for mig ikvall forutom frukt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0