Humöret går upp och ner!

Nu är klockan ungefär 22.20 här :) Jag ligger i sängen och ska snart sova. Imorgon ska jag åak till skolan med Heather och vi ska välja ut lite kurser jag ska ta. Idag åkte vi ut och åt buffé och jag tog Tacos. Det var bara jag och Heather. Lena och Odd ringde och jag blev så glad!

Sen åkte vi och shoppade lite:) Jag köpte ett par Converse för typ 250 spänn! Jag köpte också en vanlig svart t-shirt och en liten söt pyjamas till Jessicas födelsedag. Hon fyller 7 år! Tog också en latte på Starbucks! måste ju passa på när jag är i närheten. Eftersom min skola ligger mitt ute i buschen så finns det ingen restaurang där.

Efter det hade vi The talk! Ni vet samtalet där de berättar alla regler och vad de förväntar sig av mig. De vill att jag ska städa mitt rum, badrummet, betygen ska vara bra och jag får inte ha för korta klänningar typ. Sen får jag inte åka bil med tonåringar som kör. Det måste alltid vara en vuxen som kör. De vill att jag ska träffa killar i grupp och de vill träffa alla mina kompsars föräldrar typ. Ni vet sånt där trams som vi inte har i sverige. Men det är ju bara för ett år så det är okej.

Vi har ett gym här så efter det sprang jag i typ en kvart och gjorde lite andra övningar.



Tänkte ladda upp mina shoppingbiler på bloggen och allt annat på FB!



mitt badrum som jag delar med Jessica





Vardagsrummet! Det är faktiskt ännu finare och större än vad det ser ut på bilen :)



Har ingen bild på mitt sovrum än men det kommer snart! :) tror inte att jag har så mcyket att göra imon så det kanske kommer då :)


Carpe diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0