Just having a bad cold!

Idag har jag bara chillat! Eftersom att jag ska aka hem sa behover jag inte ga i skolan. vilket jag tycker ar bra. da far jag ju inte sa mycket kompisar att sakna sen.

Gick upp vid 8. Heather sa att vi skulle ata frukost pa ett cafe. Jag at en underbar ostfralla med cremecheese med soltorkad tomatsmak. Wonderful! Till det drac jag en chailatte. Mumma!

Sen akte vi och shoppade lite. Kopte puder for 19 dollar. Det ar ungefar 150 spann. Hemma kostar det 250 kr. kopte ocksa en present till Johanna och ett par jeans fran American Eagle. Lite amerikansk maste jag ju vara nar jag kommer tillbaka.  
  Efter det akte vi till Starbucks och jag kopte en islatte med vaniljsmak.

Idag fick jag hem mina flytider. Jag flyger pa tisdag eftermiddag och kommer fram pa onsdag kvall kl 20.05 till Sverige. For hoppningsvis orkar jag ga till skolan pa torsdag. Annars blir det pa fredag.

Just nu passar jag 4 ungar i typ 7-13 arsaldern. For tillfallet sa haller de pa att dranka valpen Rosa. Jag kanske inte ar en sa bra barnvakt after all. Stackars hund!


Ikvall blir det girls sleep over med Jessica! Vi tva ska titta pa film och mysa lite!

Vi har gjort snor tillsammans! Jag vet! Ackligt. Vi gjorde typ ett expriment och det blev snor. xD

Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0