Knaprar is!

Hello!

Idag är det Söndag och vi har varit i kyrkan. Första gången jag var där utan att storböla. Men även sista gången jag var där över huvud taget. Nu har vi ätit lunch och jag ska snart packa lite hade jag tänkt.

Även fast jag bara har varit här i ungefär en månad snart så finns det massa saker jag kommer att sakna.

För det första: Starbucks! Hur ska jag klara mig?

M&M's! Jag vet att vi har dem hemma i Sverige men det betyder inte att kommer att köpa dem.
Granola Bars - Typ ni vet sånna dar mellanmålssnacks. Asgoda!
Självklart kommer jag at sakna skolan och alla människor jag har lärt känna.
Det fina vädret! Det är typ 30 grader här hela tiden!
Att allt är så billigt här. Jag köpte ju både Converse och puder här för ungefär halva priset från Sverige.
Sist men inte mins ismaskinen. Jag praktiskt taget äter is här!

Imorgon är min sista hela dag här. Ska packa och städa lite efter mig. När jag kom hit sa de att de ville att jag skulle hålla städat. Visst, tänkte jag. Det kan ju inte vara så svårt! Haha! Det var jobbigare än jag trodde!


Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0